peeees:(
holaaaa
medeixo 1,70 i peso 60kilos. em veig gorda comparada amb algunes de les meves amigues, perque elles van decidir deixar de menjar i van començar a vomitar... jo m'ho vaig plantejar pero a la llarga sé que no seria bo per a la meva salut i muns pares no m'ho permetrien. jo a casa no em veig tan malament... la pregunta és: que puc fer per posar l'abdomen més fort i tenir el tipic "tipin" d'adolescent sense fer la tonteria que van fer les meves amigues?
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està molt bé, així que no necessites aprimar res, ja estàs molt bé com estàs! L'únic que has de fer per mantenir un bon pes, com el que tens, i assegurar-te un bon tipus és menjar equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualemnt. Qualsevol esport et vindrà bé, però si vols treballar abdomen fes abdominals i exercicis amb un hula-hop, ja que van molt bé per la part de la cintura i la panxa. No intentis vomitar mai per perdre pes perquè és molt perillós (podries acabar a l'hospital fins i tot), i NO aprima, si les teves amigues estan primes ho estan per altres motius, però no perquè vomitin, perquè el vòmit ni aprima ni engreixa. De fet, seria convenient que els pares o professors de les teves amigues sabessin què els hi està passant perquè poden acabar tenint problemes de salut molt seriosos, tant a nivell físic com a nivell mental (una anorèxia o una bulímia, per exemple). Molts petons!!