Autoestima, anorexia i bulmia
Hola:
Últimament no em veig be amb mi mateixa em veig gorda lleitja etc. Des de fa cosa de 6 mesos no tinc gana i no menjo. fins que un dia el meu millor amic em va preguntar si menjava, jo li vaig dir que si, pero com ell em coneix em va dir que no que em controlava a les hores de pati i tirava l'entrepa a les hores del menjador (ja que em quedo el menjador i ell també) llançava tot.
Li va dir a la meva tutora que es scologa i em va dir pk no menjava i tal. Al cap de dos dias vaig començar a vomitar el meu millor amic em va enganxar ja que m'ha maraxava a les hores de gimnas.
uN DIA la professora de gimnas em va preguntar pk em mareixava i va parlar amb el meu millor amic. ell li va dir que jo no menjava i el que jo menjava ho vomitava.
Fins que el meu millor amic em va dir que necessitava ajuda aixi que vaig anar amb ell el scoleg i bueno vaig estar un mes ingrasada i em vaig recuperar del tot pero ara he tornat a vomitar. No ser que fer.
També vaig intentar suicidarme pero no em va passar res?
Que hauria de fer? Em podrien? Tornar a ingresa? He de tornar al scoleg o el squiatra?
Gràcies <3
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que expliques es nota que ho estàs passant malament. Entenc com et deus sentir, quan algú passa per una situació com la teva pot arribar a sentir-se realment malament, i entenc també que et faci por tornar a ingressar. Per acabar amb tot aquest patiment és necessari que els hi expliquis als pares. És la única manera de que aconsegueixis trobar-te bé i és la manera d'evitar un nou ingrés. És probable que hagis de tornar a veure al psicòleg, però no necessàriament hauràs d'ingressar un altre cop. Com abans parlis amb els pares menys probabilitat de que t'ingressin. Sé que pot ser difícil parlar amb el pares, però tu no tens la culpa del que t'està passant i necessites que t'ajudin, ja veuràs com després de dir-los faran tot el possible per a que estiguis bé. També pots demanar-li ajuda al teu millor amic per a que parli amb els teus pares o amb els professors com ho va fer l'altre vegada. Molts petons!!