Complexión molt gran
Hola primer de tot gracies y despres el que pasa es que tinc els llavis d abaix molt grans, tinc un pezon convertit y una morera ns que fer tinc por que alhora de ferho amb algu li faci asco. Mersi
Helena Angel

Hola Lucia,
Pel que fa als mugrons, n'hi ha de molts tipus i no tots són iguals, rodons, sortits, petits i rosadets. N'hi ha de desiguals, de diferents colors i diferents mides, alguns endins i altres enfora.
Pel que fa als llavis vaginals, és habitual que els inferiors sobresurtin dels superiors però les imatges de vulves que tenim al cap sovint estan construïdes en base a ideals del cinema de la pornografia.
Pel que fa a la morena, el millor seria que consultessis amb el teu metge si cal aplicar algun tipus de tractament o intervenció, o no.
El "asco" com dius tu no és el que ens hauria d'ocupar les
preocupacions. El que hauríem de veure és com vius tu amb aquestes
característiques del teu cos i si això fa que visquis la sexualitat de
forma negativa, o si sents dolor al portar calcetes o pantalons, si
t'impedeix sentir plaer o si afecta i condiciona el teu dia a dia.
Una abraçada i gràcies per la teva confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com