M’atrau algú amb qui mai he parlat
Hola Adolescents.cat! Em dic Laia, tinc 17 anys i m’agraden les noies.
Faig natació, i desde el mes de gener d’aquest any que em crida molt l’atenció una noia d’un altre club de natació. Sempre que tenim una competició, no puc evitar estar tota l’estona mirant-la, sento que m’atrau moltíssim.
No sé perquè em passa això, mai hem parlat, ni ens coneixem de res, simplement les dues fem natació, i no sé perquè sento una cosa així per algú amb la qual mai he parlat, i realment no conec. Li he demanat sol·licitud de seguiment a l’instagram, tres vegades, però no m’ha acceptat. Amb les poquíssimes persones que he parlat d’ella, m’han dit que m’apropés a ella, la saludes o alguna cosa, però soc totalment incapaç de fer-ho, de parlar amb ella, tant per alguna xarxa social, com moltíssim menys en persona, ja que soc una persona molt tímida i vergonyosa, a part, considero que si ni m’ha acceptat la sol·licitud de seguiment a l’instagram, es que realment no té cap tipus d’interés amb mi, o potser ni em coneix. Al meu compte d’instagram, de foto de perfil, tinc una foto meva d’esquena, on es veu la sudadera del meu club, on faig natació. Tampoc vull que pensi que estic malamet del cap o alguna cosa així, perquè saludar a algú perquè sí, o parlar-li, sense coneixer-la de res, potser pot semblar algo estrany, i em fa moltíssima por i vergonya fer el ridícul.
Pensava que se’m passaria, i al cap d’un temps deixaria de cridar-me l’atencio, però porto 6 messos que sento que m’atrau molt, i no sé que fer perquè deixi d’atraure’m, de cridar l’atenció.
Si poguessiu donar-me algun consell per treure-me-la del cap, perquè considero que és impossible que passi res amb ella, a part, vivim a diferents ciutats, només la veig a les competicions de natació, i el cas, és que mai he parlat amb ella, i tampoc, sé si li agraden les noies ni sé res d’ella, només sé el seu nom, la seva edat (perquè ho té posat a la seva biografia d’instagram) i que fa natació.
Moltes gràcies!
Realment considero que ajudeu a molta gent amb aquest consultori, i parleu de temes molt interessants a la pàgina!
Laia Sala

Hola!
Estàs segura que te la vols treure del cap?
Tinc la sensació que hi ha una petita part de tu que la vol conèixer i saber si allò que s'ha imaginat és real o no. A vegades ens atrauen persones i ens creem una imatge sobre elles que cal contrastar. Així que jo t'animo a buscar la manera d'iniciar algun tipus de contacte. Entenc que si no ha acceptat la teva sol·licitud d'instagram pot ser una mica pal presentar-te... però quina altra opció tens?
- Escriure un privat a instagram
- Buscar algú de natació que us presenti
- Esperar a la propera competició i fer contacte visual amb ella (per veure la seva reacció)
Fes-ho! no hi tens res a perdre i així podràs treure't l'espineta! Pots ser sincera i dir que creus que és molt interessant i que tenies ganes de fer-li saber. A veure com s'ho pren ;)
La timidesa ens ajuda a observar el món, ara ja l'has observat prou, és hora d'actuar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico