No tinc amics
Hola❤️
Faig aquesta consulta perquè fa poc que em vaig adonar que no tenia amics, vui dir que no encaixo en lloc. Sempre intento trobar el motiu però no ho entenc. No soc una persona egoista, potser si que a vegades soc una mica creguda però casi bé gens. No entenc perquè la gent maleducada, egoista, (tòxica) te molts d’amics. Ja intento fer activitats que m’agraden amb altre gent, per exemple jo toco un instrument i vaig a l’escola de música alla estic a varios grups però la gent la veig molt diferent a mi fasi el que fasi. No se si es perquè no m’accepto a mi mateixa, no se com estimar-me ni se el que m’agrada ni els objectius que tinc a la vida. Tinc el pensament constant en el meu cap de que no li caic bé a ningú sempre que conec o estic amb algú no puc parar de pensar que l’aburreixo, no li caic bé... potser també es perquè soc una mica orgullosa. No se com solucionar tot això. No tinc facilitar per crear converses. Es extrany tot plagat. M’agradaria que em poguesiu ajudar, em sento molt sola.
Laia Sala

Hola anònima,
Crec que hi ha diferents temes a treballar, i que potser t'ajudaria anar al psicòleg per aprendre a estimar-te i sentir-te millor amb tu mateixa:
• autocrítica - veig que et dones missatges molt negatius i potser t'ajudaria treballar i valorar les teves virtuts ;)
• expectatives - A vegades imaginem que hem de caure bé a tothom o que si no caiem bé, ja no som ningú. Potser posem massa energia en els altres, no creus?
• missatges negatius - amb el cap pensant constantment que no cauràs bé o que no ets interessant, és impossible que puguis centrar-te a mantenir una conversa honesta, sincera i interessant ;)
Si tens ganes de treballar-ho i fer canvis, busca algun centre de psicologia o alguna psicòloga que et pugui acompanyar en aquest procés ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico