Trista soledat...
Bona tarda,
Sóc un noi de l’alt Urgell. Hi ha dies que em trobo molt sol. Tinc companyia de famíli i alguns dels pocs amics que no he perdut amb el temps. El motiu concret crec que es generalment per la falta de parella. Els amics i familiars de la meva franja de edad (19-24 anys) estan tots amb parella estable i inclús amb fills. Sento que la meva vida no avança, porto anys estancat. Cada dia es igual a l’anterior... els propòsits d’any nou son igual cada any. Estic desesperat, he començat nous projectes, he fet viatges, sortides etc. Doneu-me Consell si us plau!! Us necesito!
Laia Sala

Hola!
Entenc el teu sentiment, és natural sentir-se sol quan veus al teu voltant que molta gent porta una vida en parella. Però crec que hauries de canviar l'objectiu: no busquis parella, sinó obre't a conèixer gent. Continua viatjant, apuntant-te a cursos, anant a festes on coneixes només una persona.
Dedica't aquest temps a tu. A ser feliç amb tu mateix, a trobar les teves passions. Quan ens centrem molt a buscar parella, ens oblidem de qui som, de quines coses ens fan feliços, de quines són les nostres necessitats. Sense voler-ho has idealitzat la vida en parella. En la vida en parella també hi pot haver solitud i desconnexió. Per tant, millor que abans d'iniciar una relació hagis pogut fer una temporada d'autoexploració, no trobes?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico