No sé què fer
Hola! Faig rem, i m’atrau moltíssim una noia d’un altre club de rem. Desde el mes de gener, que sento que m’encantaria parlar amb ella i conèixer-la, ja que mai hem parlat, ni res. Sempre que tenim regates no puc evitar estar tota l’estona mirant-la.
El mes de gener, la vaig buscar per l’Instagram, i li vaig enviar sol·licitud de seguiment, però no em va acceptar, però jo ho vaig tornar a intentar, el cas és que li vaig arribar a demanar la sol·licitud a l’Instagram 4 vegades. A finals de juliol vaig escriure-li una indirecte per la vostra secció d’enviar un missatge al crush. Suposo que ho va llegir, ja que em va acceptar a l’Instagram i em va demanar per seguir-me a mi, i fins i tot algunes de les seves companyes de rem també em van demanar sol·licitud, i també ens seguim amb elles. Una de les seves companyes de rem em va posar una indirecte a una de les seves històries d’Instagram, així que jo una setmana després vaig penjar una història també amb una indirecte, perquè sàpiguessin al 100% que soc jo la de l’indirecte d’Adolescents.cat.
Soc totalment incapaç de parlar-li, ni en persona en alguna regata ni per privat d’Instagram, ja que em fa moltíssima vergonya i soc una persona molt tímida, tot i que m’encantaria, però també penso que ella ja sap que m’atrau, i si tingues un mínim d’interés en mi, potser ella s’hagués apropa’t o m’hagués dit alguna cosa. Ja que també, a l’indirecte que vaig escriure per la vostra pàgina, d’enviar-li un missatge al crush, vaig posar que m’encantaria parlar amb ella i conèixer-la.
Estic molt perduda i amb el cap fet un embolic, perquè no sé que fer, ja que no puc treure-me-la del cap, però tampoc em veig capaç de dir-li res i tinc la sensació de que ella té l’intenció de no fer res.
Soc tant tímida que en alguna regata quan ens hem creuat, he apartat la mirada d’ella, quan sento que podría haver-la mirat per a veure la seva reacció.
Algún consell? Moltes gràcies!
Laia Sala

Hola Sydney,
La veritat és que de moment no sembla que ella tingui el mateix interès que tu. Així que hauràs de prendre una decisió: fas una última acció on quedi clar que t'interessa (de l'estil d'obrir un privat a instagram) o comences a oblidar-te d'ella.
Ella sap que existeixes, ara cal que sàpiga que tu li agrades, per saber realment si aquesta atracció és mútua o no, no trobes?
Va, ànims a l'hora d'escriure-li! Que li has enviat 4 sol·licituds a Instgram! (on queda la timidesa aquí?)
I si després d'escriure-li, no et segueix el fil.... ja tindràs la resposta que volies, encara que faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico