Liada
Buenu... us explico. Desde fa uns dies em comença a molar un tio que el coneixo una mica pero que te novia.L’altre dia vam anar a prendre algo un grup ( i estava ell) total que ens val enfadar perque jo era molt borde amb ell.Sobre las 00:00 de la nit li vaig escriure x whats dientli que perdó per com li havia parlat , la convers es va conençar a escalfar molt i em va començar a dir que li agradava parlar amb mi , etc ... i temes sexuals com ara que anés a la seva habitació x fer coses .Jo no vaig aceptar anarhi encara i que tenia moltes ganes ( pero no era un entorn adequat per ferho) i ell es va ’enfadar’ . Laltre dia li vaig escriure x whats i va sudar .
Consells😅🙏🏽?
Laia Sala

Hola!
Sento ser tant directa, però tinc la sensació que teniu objectius o interessos diferents en aquesta relació que ha començat.
Sembla que a tu t'atrau i t'agrada. Ara és qüestió de valorar quin tipus de relació vols amb ell. És a dir, vols una relació de parella? una relació sexual? ser la seva amant?...
Ell té parella i no sembla disposat a trencar aquest "compromís". Tu pots acceptar això? També hi ha el fet que no t'ha contestat el whatsapp, de manera que potser l'interès no és mutu (o no en la mateixa intensitat).
Finalment, has de valorar com et sents tu quan estàs amb ell (i quan no estàs amb ell). És evident que, quan una persona demostra que se sent atreta per nosaltres, la nostra autoestima augmenta i ens sentim millor, ens "enganxem" a aquesta idea d'agradar als altres. Tot i així, has de veure com es comporta ell. Si és atent amb tu, si es preocupa per com estàs i pels teus problemes, si hi és quan el necessites...
Això potser t'ajudarà a veure si és una bona decisió... o no.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico