Sisplau contesteu-me... bff
Hola. No sé què fer amb la meva vida. Em vull morir però alhora no em vull morir. M'han tret les pastilles de psiquiatre pq no me'n pogués prendre pq sóc tonta i la meva monitora del prelaboral em feia moltes preguntes pq vaig anar a urgències perquè m'apugessin la medicació per anar a dormir i anar-me fent preguntes li vaig acabar dient que a vegades em vull prendre moltes moltes moltes pastis... ella es va preocupar i va trucar a me mare i ella em va treure les pastilles del psiquiatra que tenia i ara me les guarda i controla ella... i jo estava desesperada i estic desesperada i no sé què fer amb la meva vida... ja he escrit mil cops aquí i ja vaig amb una psicòloga de fa anys i psiquiatre i mai he sigut feliç. i ja als 12 anys ja tenia trets de personalitat límit i tinc tlp, i a la eso ho vaig passar fatal no tenia ningú i tots em feien bullying. allò ja ha acabat però la meva merda vida no ha acabat. Fa molts anys que jo em vaig dir que si seguia els passos de me mare que em volia suïcidar... ja hauria d'estar morta. me mare és una amargada total.
jo prefereixo estar a la merda o sere normal sentir-me millor.... però no em sento ni bé ni malament. em sento tan rara... eés que estic farta de la vida...
ja vaig estar ingressada un cop... i hi ha cops que dic que m'agradaria tornar a estar ingressada. NO. no m'ho vaig passar bé estant ingressada, però no sé per què una part de mi vol tornar a estar ingressada. és que no vull estar com em sento ara... no vulll.
Últimament em sento molt neguitosa no sé per què. i em passa tot això i d'aquí una setmana justa tinc hora amb la meva psico, i tinc ganes de anar-hi ja però una altre part no sap ni què li dirà però per una part sento tot això. no sé què fer amb la meva puta vida estic farta.
i no serveixo per treballar. i no tinc ganes de res. no sé és que ja no sé ni què escriure.
la meva família és una merda, però la gent no entén res. no saben tot lo què em passa.
no tinc amics, o potser ara algun però tot és una merda tot.
mai he tingut novio. quan era adolescent em liava amb nois d'una nit de borratxera i ja està i ara que tinc 25 anys fa molt que no tinc res. tret de fa 2 anys que vaig tindre una mena de novio que a mi no m'agradava i vam estar com 3 mesos però no ho saabia ningú i per mi va ser forçat i no m'agradava ni em posava ni res.
és que no sé què fer amb la meva puta vida,,.. podria beure i fer-me talls i empastillar-me... però ara no puc perquè com he dit ara em controlen les pastis, o podria deixar de prendr'em les pastis del psiqui. o podria deixar de menjar que d efet tb em vull aprimar..
no sé què em podeu dir?? QUè puc fer amb la meva merda vida?....... el meu pare és com una espècie de maltractador psicològic.
Laia Sala

Hola bonica,
És difícil poder-te ajudar a través d'una pantalla. Les teves línies traspuen molt patiment i és natural que busquis la forma de deixar de patir. El que has de valorar és amb quins mitjans: amb pastilles? Amb talls? amb idees de suïcidi?
De debò creus que aquests mètodes t'ajudaran a sentir-te millor? De debò creus que fer-te això farà que pateixis més?
Suposo que estàs informada de les característiques del que t'han diagnosticat. Sé que no és fàcil, però només tens una opció: buscar la via per adaptar-te i conviure amb el teu trastorn. Saber trobar aquelles senyals que t'indiquen que parla el trastorn i no tu.
Si et va bé, porta-li imprès a la psicòloga per poder-ho llegir i treballar-ho ;)
una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico