Ns q fer
Bones vos volia fer una cosulta pq estic amb un lio molt raro. Pues, fa 1 any vaig coneixer un noi més gran q jo i pues primer jo no volia res amb ell pq el veia con un amic i després, varem anar quedant i sempre em venia a veure i feiem de tot junts com follamigos. I jo em vaig enamorar dell,i ell em deia coses de q seriem parella i tal i erem com a novios pq ell una vegada es va enfadar pq em vaig anar amb un altre noi i altres coses, pero ns si ho feia pq estaba enamorat o nomes pq em volia nomes per jo. I pues , jo li vaig de algo serio pero em va dir q tenia molts de prombles q pasaba de amor y tal y q em te molt de cariño i li agrad y abans deia el contrari q anava de amor i ara diu q ho diu per la seva ex q li va fer mal. Pero ns segur si era pq jo li vaig fallar o algo. Bueno, pues el problema esq ara som follamigos i jo estic enamorada dell mes bn dit obsesionada i, ell no, ell va a lo seu a la seva vida. Ens veim cada finde i vaig a dormir a ca seva ,pero ns noto q el necesit i tal i quam vaig a dormir a ca seva em.menj molt el cap pq em ralla molt q li hagin dit q em follo a altres quan jo l'estim.molt i nose si es per la droga q me emparanoia i em ralla o algo pero cada vegada q vaig a ca seva no puc dormir pq em posa amb ansiedad i em fa rabi q no estigui despert. Nose me menjat molt el coco amb ell i a vegades sufr , però no el vull perdre el bull mentenir com follamigo pq es molt imporant per mi i em feria por i pena q es folles a una altre.
Laia Sala

Hola Quica,
Doncs sembla que estàs patint força per aquesta relació i no tinc clar si el benestar que t'aporta és suficient per continuar posant-hi energia. Pel que expliques ell va seduir-te amb aquesta idea d'amor i de parella... i ara ja no vol.
Per tant, ara has d'escollir si tu continues mantenint aquesta relació o bé et plantes i li demanes el que necessites. Si vols una relació de parella amb ell, demana-li! I si ell no vol... llavors hauràs de prendre una decisió (encara que faci mal).
Ara mateix ja estàs patint amb aquesta relació. Creus que canviarà alguna cosa? Creus que finalment ell s'enamorarà de tu? De debò vols seguir amb aquesta angoixa cada vegada que veus la persona que "suposadament" t'hauria de cuidar. La relació que teniu establerta hauria de satisfer-vos a tots dos. Si un dels dos està patint... aquesta relació no funciona. Sé que sóc molt dura, però t'estàs enganxant a una idea de relacio que potser no serà mai.
Cuida't i centra't en tu. Parla amb amigues i amics teus, busca suport de les persones que estimes, escolta-les i deixa't cuidar. Elles t'ajudaran en aquests moments, ja veuràs.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico