hetero esta pillat per mi i li fa por
Boneees, pprto molt temps pensant-hi i serà llarga. Sorry
Sóc noi i fa uns 4 mesos vaig coneixer a un xaval de festa. Pensava que m'estava buscant i em vaig llançar. El tio es va apartar però al cap de res em va agregar a l'insta i des de llavors parlem un munt cada dia i sempre esten quedant.
Ha tontejat amb mi pero mai ens hem liat. Diu que els tios no li atreuen igual que les ties. Que fa un temps es va liar de festa amb un noi i no li va agradar. De vegades em diu que potser son autoenganys seus per reafirmarse com a hetero i aixi no rallarse.
Em diu que amb les merdes que li explico el faig dubtar i que no te clara la seva sexualitat, però després al cap de uns dies em torna a dir que es hetero.
A mi em ralla pq estic puto pillat. Quan li dic que deixem de parlar em diu que ell prefereix parlar, pq amb cap amic té una relació com la que té amb mi i que no la vol perdre.
Jo n'estic segur que es bi o gay i que te por. Però tampoc el vull forçar a res.
Els seus amics son maxitos i amb bromes de marikes sempre. I crec que ho està passant bastant malament.
Intento parlar amb ell però no sé que més fer.
Jo n'estic segurissim que ell està pilladissim de mi, però s'ho intenta amagar a ell mateix pq li fa pànic veure's amb un tio. A part de com sho pendrien els seus amics...
Desapareixo o que faig? O com el puc ajudar???
Perque temps pq pensi ja li he deixat molt, però jo el .veig molt bloquejat...
Graciesss
Mariona Busto

Hola Biloba!
Experimentar dubtes sobre l'orientació sexual és força habitual a l'adolescència. Sovint la pressió social i dels amics pot fer que no puguem viure de forma lliure la nostra orientació o els dubtes que puguem sentir.
El que sembla força clar és que té dubtes, i no podem forçar que els resolgui de cop perquè segurament es bloquejarà més. Cada persona té el seu ritme i hem de respectar-ho.
Ara bé, si estar en contacte diari amb ell, saber sobre la seva vida, sentir que esteu tots dos pillats i no pots fer res, etc. et fa patir, parla-ho amb ell i potser prendre una mica de distància t'ajuda a no patir (si la situació t'ho fa passar malament). No sabem si ell sap quins són els teus sentiments cap a ell i si això pot ajudar.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta!
Mariona Busto
Psicòloga
@marionabusto