Masturbacio i la polla en general
Hola! Tinc uns quants dubtes:
Quan acabo de masturbarme em ve com un baixon i no se si es normal, em preocupa que em vingui quan estigui amb una persona.
Quan estic en erecció la part dabaix del glande queda coberta de pell, i he vist penis que tenen un glande gran i tot descobert. Es un problema meu o es la forma normal del meu penis?
Helena Angel

Hola,
La resposta sexual humana, segons van descriure Masters & Johnson consta de les següents fases: excitació, meseta, orgasme, resolució i període refractari. Quan dius "Quan acabo de masturbarme em ve com un baixon i no se si es normal", no sabem exactament quin tipus de "baixon" sents però és possible que sigui la fase de resolució (on tots el cos torna al seu estat de repòs: baixa l'erecció, descendeixen de nou els testicles, la temperatura torna a regular-se, la freqüència cardñiaca, respiratòria, etc... tot torna al seu lloc) i el periode refractari (aquell temps que necessitem fins que podem tornar a engegar una nova relació sexual, i això pot anar de minuts, hores fins a dies, depen de cada persona).
Pel que fa al tema de la pell, quan el penis està en erecció hauries de poder retirar per complet la pell del gland, si no pots, et tiba o et molesta, hauries de consultar-ho amb el teu metge de capçalera per a que valori si cal intervenir per fimosi o no.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicologia - Sexulitat - Parella
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com