Relació
Fa 3 anys que estic amb la meva parella. I tot anava bé abans del confinament, o aixo es el que jo creia i veia. Va haver un moment que veia que ell estava molt extrany amb mi i no entenia gaire que passava, perquè la comunicacio entre nosaltres sentia que tirava mes per part meva que per la seva. Ell justificava que era perquè no volia estr amb el mobil i tal. Fins que fa un mes no vaig aguantar mes, i li vaig dir que no mel creia, i que volia saber que li passava. I em va dir que ho estava passant malament per tota aquesta situacio i que estava tenin dubtes pel que fa a la nostra relació. Però despres al dia seguent em va dir que shavia expressat malament, i que el que volia dir amb tot aixo era que ell no esta bé i que esta pensant en aspectes de la seva vida i que aixo minclou a mi. I quan ens poguem veure que quedariem i mexplicaria que es el que li passa i tambe doncs si vol seguir amb mi i a veure que pssa amb nosaltres.
Teoricament dilluns potser (i espero) entrem a la Fase 1, i el veure. I menterare del que passa.
Però porto un mes super angoixada, i bueno nerviosa. Perquè nomes de pensar que bueno que dilluns pot tallar amb mi, doncs bueno dramatic.
Tampoc no se ben bé que esperar daquesta consulta, perquè entenc que lunic que puc fer es esperar jo no puc ferhi res. Però realment se mesta fent eterna lespera i amb tot aquest tema ho he passat malament i segueix sent aixi i dilluns pot ser pitjor. Alhora em sento malament al dir que ho estic passant malament, perquè ell bueno ho esta passant tambe mal, i em sento malament per no poder recolzarlo o ajudarlo.
Realment no se si puc fer gaire cosa mes que esperar. Però gracies igualment.
Laura Centellas

Hola!
Em sap greu que estiguis vivint aquesta situació. Tens raó que pots esperar a la trobada i veure quines solucions proposa ell. Però també pots decidir si esperes o no les seves propostes o fas també la teva pròpia proposta.
En una relació de parella les dues persones han d'estar d'acord i sentir que la relació els aporta el benestar que necessiten, per tant, si aquesta situació de llindar, no et fa sentir bé, també pots decidir parar-ho i no enganxar-te a aquest dolor.
Finalment, és cert que quan una persona es troba en crisi, valora tots els àmbits de la seva vida i els reajusta.
Per tant, espera a la retrobada, parleu tranquil·lament i serenament i després valora la seva proposta. Sabem que l'espera és molt neguitosa...
Una abraçada!
La Laura Centellas