Hauria de bloquejar-la?
Bona tarda, jo he escrit abans una consulta titulejada Com si ningú no m'escoltés.
Fa poc de temps que vaig tallar amb la que ara és la meva ex. Aquests dies hem estat parlant una mica i ahir s'ha acabat tot definitivament. Em fot i tant.
Vaig jurar que mai no la bloquejaria però no em fa bé. Hauria de fer-ho?
Segueixo tenint pensaments dolents sobre mi mateix i les coses que me'n venen de gust no les gaudeixo d'igual manera. A aquestes alçades tinc por de quedar-me tot sol.
Gràcies per tot, salutacions.
Laura Centellas

Hola!
Una ruptura sovint és molt dolorosa i costa desenganxar-se de la persona que hem estimat. No és fàcil oblidar-la i la distància és una bona aliada per fer-ho.
Si necessites bloquejar-la per poder començar a passar pàgina, fes-ho. Però si vols pots escriure-li abans per explicar-li els motius: "em sap greu fer això, però necessito oblidar-te i per fer-ho crec que t'hauré de bloquejar un temps. Espero que ho entenguis", per exemple.
Dedica el temps en pensar en tu i en envoltar-te de les persones que t'estimen. Plora i treu tot el que et fa mal, expressar el dolor ajuda a fer-lo cada vegada més petit.
Una abraçada! Nosaltres seguim aquí,
La Laura Centellas