Confinament
Hola! Nomes volia explicar que portava sense veure la meva parella uns dos mesos per culpa del confinament pero desde fa unes poques setmanes ens hem pogut tornar a veure. Tambe em tornat a tenir relacions sexuals pero es que tinc la sensació que degut al temps que em estat separats m'he tornat precoz i que quan mes hi penso i intento evitar-ho em pasa amb mes intensitat i la veritat es que no se que fer
Laura Centellas

Hola,
Possiblement les ganes de veure la teva parella i les ganes d'estar junts pugui estar afetant a la teva resposta sexual.
Per tant, calma intenta no pressionar-te, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria (a conseqüència dels nervis). Realment, no passa res per ejacular ràpid, per tant, no afegeixis pressió. Si veus que t'estàs accelerant, baixa el ritme i la velocitat, si tot i així veus que necessites una pausa, para't, t'estàs una estona per l'altra persona i segueixes, o no, segurament sense penetració us ho passareu molt bé també!
I quan estiguis sol, durant la masturbació, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
Una abraçada i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas