Infidelitat
La meva parella em va ser infidel al febrer. La cosa es que ara no li tinc confiança i he de saber on esta i amb qui cada minut. Estic molt preocupada perquè no se que fer aquest estiu ja que estarem tot el estiu separats, i si ho ha fet una vegada, ho pot fer dos. Que podem fer a l’estiu?
Laura Centellas

Hola!
Perdonar una infidelitat no és tant fàcil. Requereix molt temps per recuperar la confiança que hi havia a la parella. La teva parella ha traït el vostre acord i és natural que ara estiguis hipervigilant. Però recorda-ho: Qui traeix la confiança, qui ha actuat malament, és ell.
Centra't en tu, en fer les coses que t'agraden i parleu molt amb la teva parella sobre com recuperar la confiança, què necessites d'ell. No serà fàcil i haureu de seguir parlant molt, molt i molt. Ell està escollint estar amb tu, i tu també has d'escollir si vols estar amb ell. Valora-ho bé.
La Laura Centellas