Por de ferir a altres
Bona tarda.
Primerament us vull agrair la vostra ajuda.
El cas es el seguent: aquest dies estic descobrint que tinc molt potencial del qual no n'era conscient, el qual puc fer servir per creixer i arribar lluny. Academicament i personalment podria millorar, i el nivell de benestar amb mi mateix pujaria bastant. La limitacio per aquest creixament es que em fa por ofendre o ferir a altres persones quan ensenyi aquest potencial, aquesta "llum", i que llavors se sentin malament amb ells/es mateixos/es, cosa que no m'agrada que passi.
Quin consell/ pauta em podrieu donar?
Gracies per la vostra ajuda.
Us desitjo el millor.
Laura Centellas

Hola!
Moltes gràcies per les teves paraules!
Et felicitem per la teva sensibilitat i per tenir en compte les altres persones. És veritat que, en algunes persones, si veuen com d'altres demostren més talent, els pot aparèixer algun sentiment d'enveja o ràbia. Però aquest sentiment cal que se'l gestioni cadascú, no trobes?
L'important, segons el que ens expliques a la teva consulta, són els valors que tinguis i la manera com facis les coses. Si ho fas sense trepitjar a ningú i amb honestedat, no hi haurà problema. Evidentment poden haver-hi reaccions desagradables d'altres persones, però no tindran a veure amb la teva actitud.
Segueix amb el contacte humà, parlant amb les persones, explicant qui ets i ensenyant el teu potencial. A vegades et pot ajudar compartir les idees i crear coses conjuntament amb equip, valorant totes les peces que en formen part. Recorda que brillar no significar apagar les altres persones ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas