M'està afectant més del que em pensava
Hola, del que vull parlar es de tot el que està passant, però sobretot el que me pasa a mi, al principi de tot quan veia algú em mascareta m'incomodava , però supos que es normal, pero he arribat al moment que em crea ansietat, em crea ansietat veure a la gent amb mascareta i més posar-me la jo, sóc incapaç de posar-me la mascareta i no acabar plorant, crec que tot això es tan surrealista que el meu cap no ho accepta, esq hem crea la mateixa ansietat veure a la gente mb mascareta que, que no saber que passarà, i com sortirem de tot això.
Una salutació!!
Laura Centellas

Hola!
A vegades cal aprendre a adaptar-se al món. No és fàcil, però les mascaretes són una mesura de protecció recomanada i obligatòria en alguns casos. Hauràs d'acostumar-te mica en mica a la mascareta, sortir a fora, posar-te-la i passejar pocs minuts. Tornar a casa i l'endemà sortir una mica més.
És evident que en moltes persones pot resultar incòmode portar-la, però té a veure amb la responsabilitat col·lectiva de no voler contagiar a altres persones, de manera que és una forma de dir als altres: "m'importa la vostra salut i us protegeixo". A vegades cal canviar el significat de les coses i veure-les des d'un altre angle. ;)
Una abraçada, nosaltres seguim aquí.
La Laura Centellas