familia
Hola, els meus pares no em valoren s'enfaden molts cops amb mi no valoren els meus amics, diuen que em quedarse sol/a...Hi ha dies de tot hi ha dies que ens portem molt bé hi ha dies que fatal. Quan els hi dic que em portin a veure a un amic a un altre provincia no nomes al confinament sino sempre em diuen que no i ja nose que fer. Al meu germa vec que l'apollen mes ja no se que fer vull que siguem una familia normal que anem a la platja tots, d'excursio i aixo el meu pare no li agrada banyarse, fer esport...
Laura Centellas

Hola!
La veritat és que no és fàcil trobar activitats que siguin agradables per tota la família... així que és important que pugueu parlar i arribar a acords, per exemple: cada setmana escull l'activitat un dels membres de la família, o es marquen unes activitats que agradin a tots i es fan només aquelles, o es busquen alternatives, com anar a platja però quedar-s'hi poca estona, o que només hi vagin les persones que els agradi...
L'important és que totes les persones de la família se sentin escoltades i respectades.
Pel que fa a la retrobada amb amistats, és normal que els teus pares no vulguin sortir de la vostra regió sanitària, hauràs de tenir una mica més de paciència....
Finalment, creiem que el més important és que els puguis dir a la teva família que els trobes a faltar i que tens ganes de fer activitats amb ells, segur que se sorprenen i canvien d'actitud ;)
La Laura Centellas