Un dilema amb el meu diari personal :(
Tinc una consulta molt rapida.
El que passa es que aquesta detmana reformaran la casa i també la meva havitació. El meu gran filema es que no sé on amagqr el meu diari(ningú sap que el tinc) i doncs obbiament tindré que fer caixes, i la meva germana m'ajodara a fer-les TOTES, llavors, on fico el diari??? Es que ademes he ferdut l aclau i vaig trencar el candau :(((, no se en quin moment podria amagar-l'ho en mig d'una caixa o algo... , La veritat es que a l ameva casa són vastant xefarders(si q tampoc invadeixen l'espai personal, pero tqmpoc m'emocion asaber q sapiguen q quan m'enfado els insulto o escic allà de la mev avida amorosa) bueno espero q hem pogueu ajudra amb aquest petit dilema <:(
Moltes gràcies per estar i per ajodar-nos a tots els nois i noies, molts petons! <33
Laura Centellas

Bon dia!
Entenem que no vulguis que llegeixin el teu diari, per això mateix és personal. Potser una bona opció seria posar-lo dins el teu bolso o motxilla habituals i ho deixes a l'entrada o en un altre espai. Segurament allà ja no miraran res perquè donaran per fet que és el teu bolso o motxilla per sortir al carrer. O sinó pots posar-lo a dalt de tot d'una caixa que ja estigui plena i tancar-la tu.
De totes maneres, en el cas que la teva família s'assabenti que tens un diari personal, no haurien de mirar-lo i respectar que és teu. Així que si ho descobreixen explica'ls-ho bé. Segur que trobaràs la manera d'amagar-lo! Sentim no poder-te ajudar més... Gràcies per utilitzar el consultori :)
La Laura Centellas