M'agrada una noia i jo també li agrado
Bàsicament ami m'agrada una nena desde 1r de la ESO. Sempre mà agradat molt i mai m'havia imaginat que passaria el que va passar. Un dia m'obre i em diu que li molo i tal jo no m'ho creia ja que no parlàvem casi mai. Literalment no ens fèiem res, només coincidíem en una classe (potser havia parlat un o dos cops amb ella). El cas que ara parlem un xic per snapchat pero re molt poc. He intentat treure conversa algun cop i ella mai treu. Com que casi que no ens coneixem no se de que parlarli i com q ella es moolt tímida pos mai treu conversa. La veritat nose que fer ja que es fa to raro quedar i eso ja q no hem parlat mai. També no sé si li agrado com sóc realment ja que la meva personalitat amb la gent que em coneix bé és bastant de nen retrassat JAJAJAJAJA. Algun consell? Merci :)
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques sembla que tots dos sentiu atracció per l'altra, però ara cal avançar en la conversa per poder veure si aquesta atracció continua o no, oi?
És possible que la seva timidesa dificulti que tingueu converses llargues, però haureu d'anar agafant confiança per saber com sou i valorar si us contineu agradant...
Intenta parlar amb ella i fer-li algunes preguntes, a veure què respon... i si notes que està molt callada, hauràs de dir-li com et sents: que t'agradaria que ella també iniciés la conversa i s'interessés per tu.
Si voleu, podeu fer algun joc de preguntes d'adolescents.cat, potser així trencareu el gel i us coneixereu una mica més ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas