Nova parella i coronavirus
Com faig per mantindre a la meva nova parella interessada en mi si no li puc donar petons i gairebé no puc estar a prop d’ell. Com faig perquè no s aburreixi de mi i de la situació i m acabi deixant? Quan podré començar a acostar-me a ell sense duir mascareta o quan li podré fer un petó? Estic molt engoixada, vull que funcioni però degut a aquesta nova situació tinc por de que es cansi i em deixi.
Laura Centellas

Hola!
Una parella funciona quan l'interès, l'atracció i la cura són mútues. La relació ha d'aportar benestar a les dues persones. Pel que expliques sembla que estàs molt angoixada per mantenir la relació i l'estàs vivint amb molta por... llavors és complicat que puguis viure-la amb tranquil·litat i benestar, no trobes?
No pots fer res per mantenir l'inerès en tu, simplement ser tu mateixa! En una relació, cada persona que en forma part escull si en vol seguir formant part. És la part més màgica però també la més respectuosa.
La teva parella no està amb tu només pels petons, està amb tu perquè li agrada la teva manera de ser i perquè et troba interessant. Per tant, centreu-vos en parlar, en estar junts (presencialment o virtualment), en gaudir del vostre temps, en riure, disfrutar, que la relació sigui divertida i agradable és feina de tots dos ;)
Finalment, es van avançant en les fases i no falta gaire per anar retornant a certa normalitat. Una mica més de paciència...
Una abraçada!
La Laura Centellas