Tinc por
Aquest any he estudiat 1r de batxillerat social i no m'agrada, he estat cada dia plorant de la desesperació esperant a que d'acabar. Aquest any anava fer batxillerat d'art però al final unes hores abans s'apunta m'ha vingut lidea de fer perruqueria i tinc por, no vull fer batxillerat perquè no vull tornar a passar lo tant malament i la perruqueria sempre m'ha agradat però i si em va malament? I si marepenteixo de per vida de la meva vida? De no haver fet uns estudis superiors. Ja no se ni qui sóc. Ja no se que fer
Laura Centellas

Hola!
El dubte que ens apareix aquí és: la idea de fer perruqueria és perquè realment t'agrada o bé perquè et fa por fer el batxillerat i repetir l'experiència?
Valora bé la resposta perquè et donarà la resposta a la teva consulta.
Per altra banda, no oblidis que el tren de la formació i els estudis no es perd mai. Hi ha centres de formació d'adults, hi ha proves d'accés a cicles formatius i a la universitat... hi ha mil maneres de tornar a entrar a la formació oficial, d'acord?
Sabem que és difícil prendre aquesta decisió, però no té el pes que ens volen fer creure. La decisió que prenem als 17 sobre el nostre "futur" durarà el temps que nosaltres decidim. Sempre podem fer un canvi de professió i buscar formacions en altres àmbits! No ho oblidis ;)
Parla-ho amb la teva família, busqueu les raons reals de cada decisió i, si ho necessites, busca alternatives a cada decisió ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas