perquè?
Hola, moltes vegades quan quedo amb les meves amigues tinc dos problemes, el primer es que quant hi ha un grup de nois/noies sempre penso que em miren raro i parlen amb ells/es, i l'altra es que NO PUC posarme alomillor uns pantalons curts ajustats i una samarreta(crop top) com que no estic segura, pero jo vull posarme aquesta roba. Pero per exemple quan vaig a BCN (ara no per el covid) o a fer algun viatge em donava igual i em psava la roba que jo volia segura. Alguna idea per treure's això? Graciess
Laura Centellas

Bon dia guapaa! Primer de tot moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos el que et preocupaa! Ens expliques que amb el teu grup d’amics i amigues a vegades no et sents còmode per vestir-te com t’agradaria.
Se que és inevitable que et comparis amb els teus companys/es, tots ho fem, ens comparem constantment. Però, moltes vegades ens fa sentir malament i fa que tinguem més inseguretats perquè ens veiem diferents i ho interpretem pensant que som pitjor. Hem d’aprendre a fer comparacions saludables que ens facin sentir bé i que ens facin millorar. Com ho fem? La millor manera és comparar-se amb un mateix. Fixar-te amb TU fa unes setmanes o un any i pensar què has millorat i que t’agradaria seguir millorant.
Al final, la idea és que et sentís a gust amb tu mateixa, a qui has d’agradar és a TU. T’animo a que siguis valenta i vesteixis com vulguis. I, potser et sorprèn la reacció dels altres. Pensa que les primeres vegades sempre són una novetat. Però, quan ja faci uns dies que portis aquesta roba que vols, la novetat ja haurà passat i ja no s’hi fixaran tant. Al final és qüestió d’actitud, si tu et mostres segura i a gust, els altres també ho percebran.  No oblidis que tots tenim COMPLEXOS (aspectes que no ens acaben d’agradar o que ens fan sentir incòmodes), tinguem el cos que tinguem. El més important és que t’acceptis i et valoris tal i com ets!!! Pensa que el "cos perfecta" no existeix.
T’animo a que et parís a pensar: QUÈ ÉS EL QUE IMPEDEIX QUE ET VESTEIXIS COM VOLS? DE QUE TENS POR O VERGONYA? QUAN D’AQUÍ UNS ANYS MIRIS ENRERA, ET SENTIRAS SATISFETA VESTINT IGUAL QUE FINS ARA? O, VOLDRAS HAVER-HO INTENTAT? A més, pensa que al final, ho pots provar un dia i si consideres que t’has equivocat doncs pots tornar a canviar. Tenim dret a canviar d’opinió.
Espero que et serveixi d’ajuda! Fins la pròximaa!
La Laura Centellas