Sumisió
Hola. És un tema també sexual però crec que s'ha de tractar des de psicologia... Em va fer l'olla la meva ex i em ralla bastant. Sóc una pava que al llit li posa més adoptar el rol de sumisa. Total que li vaig a dir a la meva (ara ex)-novia que em posaria que em follés borratxa (ella es dominante) i em va dir que era una locura i que estava parlant d'abús sexual, però a veure, trobo que voler fer-ho borratx@ no és una fantasia tant extranya, no? Bueno es va rallar que flipes dient que "tenia l'abús normalitzat" (van abusar de mi quan era tope de peque) i que ho havia de parlar amb un/a psicòleg/a. Jo crec que va ser un malentès entre nosaltres, però hi segueixo pensant. Què creieu vosaltres? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Una cosa és una fantasia i l'altre quan això es produeix en la realitat. Al marge de la situació d'abús que vas viure. si no et genera conflicte intern, potser senzillament és una fantasia.
Les fantasies sexuals, al contrari del que es creu, no sempre s'han de dur a terme, sovint quan les realitzem, no són com ens imaginàvem ja que en la fantasia passa el que vull i com ho vull, a la realitat no sempre és així, i aleshores ja deixar de fer la funció de fantasia perquè ens la carreguem.
Possiblement el fet de tenir relacions sexuals ella en plenes facultats i tu amb la consciència un pèl alterada, no li encaixava i és senyal de respecte. A la fantasia pot funcionar, en la realitat pot acabar resultant una situació de desigualtat i d'assimetria.
Una abraçada!
Helena Angel
Psicologia - Sexualitat - Parella
@Helenangelpsico
www.helenaangel.com
La Laura Centellas