Amics i parella a la vegada
Hola!
Fa un any que surto amb noi. Estem al mateix grup d’amics. Aquesta era la meva primera relació i es veritat que els primers mesos estava molt amb ell ja que era la novetat, pero a més i es va juntar amb 2on de batxillerat on no hi havia temps de quedar i a clase volia estar atenta. Llavors els meus amics es van enfadar amb nosaltres perquè deien que els havia deixat de costat per ell i tal. Jo ni vaig ser conscient d’això els primers mesos pero vaig canviar, quan pensava que tot això estava solucionat van saltar amb el mateix. Ara fa temps que estem bé pero se que encara pensen que els he deixat de costat i em fa por tornar a treure la conversa perquè sembla que no servirá de res. Se que ho vaig fer malament pero ja vaig explicar que primer va ser la novetat i després el estar atenta amb em batxillerat va fer que em “distàncies” no únicament amb els meus amics sinó amb la meva parella també. Així que la pregunta es; trec el tema una altre vegada? Es que sembla que seguiran pensant el mateix
Laura Centellas

Hola!
És complicat compaginar el temps lliure! Quan comencem a tenir parella, li hem de dedicar part del nostre temps lliure en exclusivitat. I si tenim poc temps... acabem prioritzant i reduint estones que passavem amb altres persones.
Si sents que no està del tot resolt, pots intentar treure el tema buscant la part constructiva: demana'ls com ho hauries de fer per tal que sentissin que són importants per tu. Potser només volen que els dediquis una tarda a la setmana sense la teva parella, o bé que contestis els whatsapps més ràpid o que alguns plans que feu en parella també en formin part.
Escolta'ls, explica'ls com ho fas i intenteu buscar l'equilibri on tothom se senti reconegut i valorat ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas