està massa preocupat pel virus
Hola! La meva parella m'està esgotant bastant perquè no para de preocupar-se pel virus. Quan ens veiem és molt exigent amb les mesures; es molt exigent al tocar les coses que acabem de comprar perquè abans les hem de desinfectar, a més està preocupat per contagiar a faamiliars meus i d'ell (que ho trobo normal), quan estic a casa seva em dona roba perque no vol que m'assegui amb la roba que he portat pel carrer i també un dels barris que vam visitar ara hi ha un mini-rebrot i esta rallant-me que si ho vam pillar que si no se que (quan no tenim cap sintoma) i a mes vam pendre les mesures que calen, és a dir mascareta, gel i distància però ell ni cas. Per altres coses no veig que sigui tan ‘extrem’ en les mesures, com per exemple en quan quedar amb varis amics al bar o quedar amb unes persones que apenes coneix i a saber com anaven.
M’està preocupant perquè no se si ho fa aposta per que no vol quedar amb mi o perquè jo em cansi d’ell i el deixi o algo (de normal a vegades es pica per tonteries). I ja mesta cansant perquè tot aquest drama que fa no sé si ho fa intencionadament, no sé si aguantare tants mesos aixi
Que li puc dir per a que estigui mes tranquil i jo que puc fer per no rallarme per la seva culpa? Gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Pel que expliques, sembla que el contagi és un tema que el preocupa molt i la seva manera de calmar-se és a través de totes les mesures de protecció que es recomanen.
No hi ha cap intencionalitat al darrera, només poder-se sentir una mica més segur. No té a veure amb tu, ni ho fa "per què et cansis d'ell".
Tot i així, tu has de valorar si pots (o si vols) fer-li costat: sense dir-li que deixi de prendre mesures, sinó respectant les seves necessitats de control.
Tens dret a decidir que no vols acompanyar aquesta persona en aquest moment angoixant, és decisió teva. Però no pensis que ho fa expressament, d'acord?
I per no rallar-te tu, serà important que recordis que ho fas per la teva parella i que d'aquesta manera se sent més còmode i més tranquil·la a l'hora de mantenir contacte amb altres persones.
Si d'aquí uns mesos continua aquesta preocupació (o augmenten les mesures de seguretat) potser li pots recomanar que busqui ajuda professional per treballar aquestes pors ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas