😔
Hola,
M'agradaria sabrem posar un tampo però sóc incapaç tinc amigues que hem diuen que me'n volen ensenyar elles pq en saben i per que no els i fa res ensenyament però si hem sincers és una mica vergonyós q una amiga hem veigi les parts íntimes però a l'hora crek a seria una opció per poder aprendre que puc fer?
Mariona Busto

Hola,
Com moltes coses en aquesta vida, per aprendre'n necessitem practicar i molta paciència. Pensa que a moltes noies els hi costa i no ho aconsegueixen a la primera.
En primer lloc et recomanem que per començar utilitzis tampons de la mida més petita i amb aplicador de plàstic, així et resultarà tot més fàcil. Busca una postura còmoda, i t'aconsellem molt que t'ajudis amb un mirall per localitzar bé l'entrada de la teva vagina, que és per on has d'introduir el tampó. Llegeix les instruccions que venen a les caixes dels tampons i veuràs que normalment ho acompanyen d'alguna il·lustració que et va guiant de com fer-ho.
Recorda que un cop el tens posat no l'has de notar ni t'ha de fer mal. Si et passa alguna d'aquestes dues coses, és que no el portes ben col·locat.
Molta paciència i intenta estar el màxim de relaxada, així tot serà més fàcil.
Si tens confiança amb aquesta amiga, endavant, sempre et pot ensenyar com ho fa ella i després provar-ho tu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto