Ajudeume si us plau ...
Ahir vaig tornar d'un hotel amb tobogans i el tema és que el socorrista i jo vam compartir mirades vam parlar i tot i a més la gent del hotel es maqusima en fi que jo m'aniria a viure a Lloret de mar i tot però el tema és que volia demanar el instagram del socorrista però vaig deixar passar el moment i no lo vaig dir, ell se li notava que volia parlar més amb mi però jo vaig marxar ràpidament als tobogans i va passar el moment. El tema és que ara estic a casa i no paro de plorar perquè se que no em tornaré a veure mai més amb ell o d'aquí un any em van dir els meus pares que podrien tornar però és que jo vull veure'l sigui oon sigui i el hotel era caríssim o sigui 600€ 2 nits i per tornar allà amb la meva família el més que bé es gairabé impossible. Llavors no se que fer per contactar amb ell no se que fer per que no se ni com es diu tu juro que no paro de plorar i plorar perquè sento que val la pena ell es més gran que jo com 4 anys o no ho sé i no se si això podria semblar un problema. Ara bé, si us plau psicòlogs si us plau com puc contactar amb ell o que faig per deixar de estar trista perquè no vull pasarme tot l'estiu depre i se que jo l'acabré oblidant perquè sóc així i crec que ell a mi també SI US PLAU crec que estic entrant en època de depressió...
Laia Sala

Hola!
Sembla que aquest socorrista t'ha cridat l'atenció! A vegades passa que una persona ens atrau i ens sembla molt interessant malgrat l'haguem vista poca estona o hagi estat fucaç.
De moment és atracció, per parlar d'enamorament hauries d'esperar a conèixer-lo i veure si la seva manera de ser i de comportar-se t'agrada.
Tot i així, amb la història que ens has explicat, l'única opció que tens per trobar-lo és a través de l'instagram de l'hotel. Fes-hi una ullada per veure si hi ha algun like d'ell o si en algun lloc està etiquetat, potser ho trobes!
I pel que fa a l'edat... és veritat, 4 anys poden ser una gran diferència i més si no us trobeu al mateix moment de vida.... també pot ser un motiu per no seguir buscant-lo.
Una abraçada!