Perduda i dolguda
Quant de temps és normal per oblidar una parella que et va fer mal?
Vam trencar fa quasi un any i jo encara em sento molt dolguda i ja dies que acabo plorant. Ell ho va superar ràpid i ara està sortint amb una noia i la relació es seria. Jo tinc clar que no vull tornar amb ell.
He estat amb altres relacions pero ell va ser el primer noi del que em vaig enamorar. Entenc que em costa superar ho per aixo i perquè vam acabar despres de què ell em va fer molt mal. No sé fins a quin punt es normal o hauria de parlar-ne amb un expert.
Laia Sala

Hola!
Necessitar un temps per recuperar-se d'una ruptura forma part de l'adaptació a la pèrdua. Segurament havies dipositat moltes expectatives i il·lusió en aquesta relació i no és fàcil processar tota la ràbia, dolor i impotència que sents.
Tu has de decidir si necessites l'acompanyament d'un expert perquè sents que estàs encallada, o bé saps que estàs fent el procés de dol de manera continuada. Segurament si et planteges l'ajuda professional, et pot anar bé per desencallar alguns temes que encara et fan dolor. Parla-ho amb la teva família (si ets menor d'edat per demanar permís) i busqueu el/la professional que et pugui ajudar.
Una abraçada!