Relació
Hola, primer de tot moltes gràcies per ajudar-nos tant a tots/es
Començo, porto amb el meu novio 2 anys i mig i ara no estem passant per el millor moment possible. Durant aquest temps han passat bastantes coses, jo sóc una persona molt rencorosa i li recordo bastant. Aquestes últimes setmanes ens picàvem per tot, ens enfadavem per res, no sé es com que no estàvem bé. Ahir vam tenir una discusió molt forta on ens vam plantejar la decisió de deixar la relació, però ho vam estar parlant i al final vam dir que si voliem estar junts, havíem de canviar algunes coses per les dues parts, fins aquí bé. Però avui m'ha començat a dir que no està bé, que no pot més, que tot li ha deixat molt tocat, que no sap que fer... ja ho hem deixat varios cops (tots ell) i jo sempre li he dit que si quan m'ha demanat tornar. últimament estàvem molt bé però ara nose que ha passat... El que sé és que estic molt enamorada i no m'agradaria perdre'l. Però tampoc vull estar amb una persona que no estigui segura si vol estar amb mi o no.
Per una altre banda, no sé perquè però crec que depenc sentimentalment d'ell, quan no estem bé automàticament tot falla per mi, i no m'agrada aquest sentiment. I per últim, no confio gaire en ell degut a una cosa que va passar fa un any i algo i no aconsegueixo ni confiar en ell ni oblidar-ho. No sé si realment aquesta relació és bona per a mi però no vull deixar-la, es una sensació de merda, és com si estigués ''aferrada'' tot i així sabent que no es bona del tot.
Agrairia molt si em poguessiu ajudar!! moltes gràcies.
Laia Sala

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a continuar amb la nostra feina!!
Pel que expliques sembla que hi ha aspectes de la vostra relació que no estant ben resolts (Desconfiança, dependència, pors...). Una relació sana t'ha d'aportar benestar, tranquil·litat i seguretat i sembla que ara mateix no t'aporta gaire res d'això.
Tots dos heu de decidir si voleu intentar recuperar la il·lusió i l'esforç per aquesta relació, ja que sembla que, tot i adonar-vos que no acaba de funcionar, no us atreviu a deixar-ho.
La pregunta que et faria és: aquesta relació et fa il·lusió? o només és còmode per tu?
Amb la resposta potser trobaràs alguna pista per saber cap on has de tirar...
Una abraçada!