Riure
Hola, tinc una consulta el que em passa es que sóc la persona mes timida del món. No sé com fer amics no se com començar una conversa o aproparmi ja que tinc por de que s'en riguin de mi ja que ha passat mes de un cop. El que també em passa es que parlo molt amb els amics molt importants per les xarxes socials pero quan em trobo amb ells a cara a cara no se com començar tampoc no m'atreveixo ni a dirlis hola que n'hi ha que son a distancia. Llavors m'agradaria que em diguessiu que he de fer per perdre la vergonya a la por, es terrible havia pensat de pujar en un enscenari i cantar una canço o algu pero ni idea. Merci
Laia Sala

Hola!
Doncs et deixem algunes estratègies per vèncer la vergonya:
- Abans de començar a parlar, desactiva la vergonya anunciant que tindràs vergonya.
- Quan parlis amb algú per xarxes, deixa algun tema a mitges i digues que els ho explicaràs cara a cara. D'aquesta manera ja tindràs un tema de conversa per quan us trobeu ;)
- Fes broma sobre tu mateixa. Riure's d'un mateix és una manera molt potent per desactivar els riures dels altres
I una cosa a tenir en compte: la vergonya s'ha d'entrenar. Cal anar practicant mica en mica i veuràs com la vergonya s'anirà fent petita.
A veure si et funcionen ;)
Una abraçada!!