Modelatge
Hola!! No sabia on posar aquesta consulta, espero que no sigui cap molestia!
Ja fa un temps que m'agradaria ser model però no se com començar. He intentat buscar per internet però no se quines webs són fiables. Ja fa bastant temps vau anunciar unes colonies sobre això pero em feia por preguntar-li a la meva mare aixi que ho vaig deixar passar. Ara ja sap el que vull i m'ha dit que em busqui jo sola la informació. Estaria molt agraïda si em poguessiu ajudar.
Gràcies
Laia Sala

Hola!
El més important és que ho has parlat amb la teva família i et dona suport!! A partir d'aquí et tocarà fer una cerca de les agències de models que hi ha per Barcelona i altres ciutat i presentar-t'hi (amb la teva mare millor) i demanar què pots fer per fer un càsting. Busca a Internet una llista amb diferents agències i comença a contactar-hi ;)
Una altra cosa a tenir en compte és no perdre el nord. És a dir, per molt que la teva intenció sigui dedicar-te al modelatge, és important que no deixis tota la teva vida al descobert, mantingues relació amb les teves amigues, segueix estudiant i buscant un pla B, fes coses amb la teva família, tingues extraescolars i aficions... No ho centris tot a una carta, val?
Una abraçada!