Pares , institut....
Hola
Primer de tot gracies per respondre!
No aguanto a la meva familia tot el día m’estan comparan amb els meus germans i amb critican tot el ratu si faig algú diuen que no o faig bé i si no faig res amb renyan perque no faig res amb me familia no tinc gaire confiança i per aixo penso que m’aniria bé parla amb algún psicólag perquè necesito poder parla amb algú que m’escolti i que em pugui ajudar li pugui explicar com em sento ... pero em fa vergonya dir-ho els meus pares no se com els i puc dir.
Per altre banda aquest any he acabat 1r d’ESO i me guanyat molta mala fama amb els professors ja que aquest any me portat molt malament i només perquè portan-me malament feia que a la gen els i caigues millor i estigues el centre d’atenció i aixo em feia sentir millor. Em fa por tornar el insti perquè no sé de que sóc capas de fer per pugue estar el centre d’atenció.
I en realitat no se ni perquè vull estar el centre d’atenció.
Laia Sala

Hola!
Et felicito per la teva consulta i la teva sinceritat! No és fàcil reconèixer el nostre comportament i encara menys tenir-ne clar el motiu que ens porta a fer aquella conducta, per tant, la meva més sincera felicitació!!
Si creus que l'ajuda professional d'un psicòleg/a és el que necessites, parla-ho amb la teva família i exposa'ls que creus que t'aniria bé per iniciar el curs d'una altra manera. Veuràs com la teva família t'escoltarà i conjuntament podeu buscar el/la professional que estigui a la teva zona per ajudar-te.
Parla-ho amb valentia, sinceritat i carinyo. Veuràs com trobareu una solució on et sentis millor ;)
Una abraçada molt forta!