Perduda
Hola, aquest any he acabat el batxillerat i la veritat es que ha sigut un any complicat. Sempre he tret mes o menys bones notes, però 2n ha sigut horrible per mi, he suspes molts examens i amb el confinament i tot la veritat es que no he aprés quasi res, la majoria pel meu compte al estudiar per la sele. I aqui ve la cosa, jo sempre he tingut molt clar que volia anar a la uni, no tenia mes opcions en ment, pero la sele no m'ha anat molt bé que diguem i no he entrar on volia ( ni en les altres opcions perque es tot la mateixa nota mes o menys). La repetiré en semptembre, però estic molt agobiada pel fet de no saber que fer amb la meva vida aquest curs, la pressió de la meva mare cada dia dient-me que estudii per la sele (que ja ho faig) i comparant-me amb tothom. Ara m'estic mirant un cicle però no se si ja es molt tard per inscriure'm. I bueno a part d'això, personalment no estic agust amb mi mateixa (no fisicament) cosa que em creen moltes inseguretats amb la meva parella i amb tot, i de vegades em dona per plorar perque sí, no se estic molt rara.
Moltes gràcies
Laia Sala

Hola!
Pel que expliques pot ser que estiguis en un moment vital important i que les coses no acabin d'encaixar. Així que anirem a pams:
• selectivitat - fantàstic que te la tornis a preparar! Ara ja saps de què va i també tens una mida d'idea sobre els aspectes que cal que repassis. Endavant!
• Uni vs. Cicle - Les dues opcions et poden oferir bon coneixement si és un àmbit que t'agrada. Intenta mirar les preinscripcions del cicle, però generalment accepten inscripcions més endavant, ja que tenen en compte que alguns alumnes primer faran la selectivitat. El que has de tenir més clar és l'àmbit i després, en funció de la nota i les possibilitats encarar-te cap a una cosa o l'altra. No et toca decidir-ho ara, però sí tenir les opcions preparades ;)
• autoestima - És possible que, arrel del confinament, la teva autoestima s'hagi vist afectada. Quan estem en un mal moment en un dels àmbits de la nostra vida és fàcil que es vagi traslladant a tots els àmbits. Així que intenta fer un repàs mental de la teva vida i valora els diferents aspectes (família, parella, amistats, estudis, oci) potser així veuràs que hi ha coses que sí que t'aporten benestar
Nosaltres seguim aquí
Una abraçada!