Com li dic?
Portem 3 anys de relació, tenim 11 anys de diferència i sempre em parlat de futur. Però ara ja no estic segura... Fa poc vaig dir-li que necessitava temps però als 10 dies vam tornar perquè no volia que estigues malament i l'estimo molt però penso que l'edat ara si que es nota perquè noto que els meus sentiments han canviat i necessito el meu espai. Nosé com dir-li perquè l'altra vegada va "atacar-me" com si fos la dolenta per ser sincera... Dir les coses en persona em costa, potser llegir una carta seria millor? Sé que ho passaria malament i nose com dir-li de la millor manera possible.
Laia Sala

Hola!
Poder ser sincera amb la teva parella és un dels pilars en una relació de parella sana. Hauràs de trobar la manera de poder-li dir com et sents i què necessites. Si veus que cara a cara no pots, potser una carta pot ser la manera.
L'important és que la seva reacció no faci que la teva opinió quedi qüestionada. Que la teva parella ho visqui malament no és responsabilitat teva. Evidentment és important que siguis cuidadosa amb les paraules, però el missatge ha de ser clar, val?
I si no ho entén i et fa quedar com la dolenta... potser et dona un motiu afegit per mantenir-te ferma en la teva necessitat.
Una abraçada!