ginecòleg
Hola! Ja fa temps que magradaria anar al ginecòleg, ja que em surt algo per la vagina, ja he perdut la virginitat i simplement voldria mirar que tot estigués bé. El problema és que no vull que ho sàpiga la meva mare ja que tinc 14 anys. Algun cop ja l'hi he dit que hi volia anar inventant-me que tinc picors o algo així pero m'ha dit que avans li havia d'ensenyar. Que puc fer?
Laura Centellas

Hola,
Segurament aquest "algo que et surt de la vagina" sigui flux vaginal. Tenir-ne és completament normal. Això sí, si aquest flux vaginal fa una olor desagradable, canvia el seu color o tens picors o molèsties, aleshores es recomana una revisió amb la ginecòloga per valorar-ho.
Quan ens iniciem en les relacions sexuals compartides, és un altre moment on es recomana iniciar les revisions ginecològiques. Inclús quan tenim la nostra primera regla pot ser un bon moment per fer una primera visita. Si no vols anar acompanyada de la teva mare, pots dirigir-te al servei de Tarda Jove del teu Centre d'Atenció Primària, on un equip de llevadores podrà atendre't, assessorar-te, etc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicologia - Sexualitat - Parella
@marionabusto
La Laura Centellas