Primer petó
Hola, fa uns dies em vaig enterar que li agradava a la persona que a mi m'agrada i vam decidir de quedar la setmana que ve. El problema és que, tot i tenir 15 anys, mai li he donat un petó a una noia, i ella tampoc. No tinc ni idea de com llençar-me, que fer quan li esitgui donant un petó, i si els nostres caps es xoquen... Moltes persones m'han dit que surt sol, però em fa por fer-ho malament. Algun consell?
Laura Centellas

Hola!
Aquest dubte és molt freqüent i totes les persones senten cert nerviosisme abans de fer el primer petó, ja que és una situació força íntima. El més important és que les dues persones en tingueu ganes en aquell moment.
Alguns dels consells que et podem donar és:
- Centrar-te en els seus llavis
- Apropar-t'hi a poc a poc (a vegades tocant-vos les mans o acariciant la cara pot ser més fàcil).
- Veuràs que els caps ja agafen inclinació.
- Comença fent petits petons als llavis de l'altra persona
- Mica en mica entreobre els teus llavis i deixa que la llengua entri a la boca de l'altra.
- Pots fer petites mossegades al llavi...
- Separa't, mireu-vos als ulls i torneu a fer-vos més petons (és molt excitant veure la mirada de l'altra!)
Veuràs que el teu cos ja et guiarà...
Una abraçada!
Si et ve de gust, ens expliques com ha anat! Segur que a molts adolescents els anirà bé llegir l'experiència del primer petó!
La Laura Centellas