relacio
hola, el meu novio constantment em fa bromes sobre el meu cos en especial la meva panxa, jo ja li vaig comentar que em molestava pero ho torna a fer i aixo em fs crear un nou complexa, em repeteix que haig de fer esport i menjar mes sa, que mestima i que en un furtir si estem junts tambe pero que prefereix que estigui prima ja que li atrau mes lo prim. em sento com una merda i asobre quan li dic ek que sento i opino daixo em posa las culpas a mi fent-me com psicologia, em comença a dir que si a mi m'agradaria que rl seu novio estiges gordo, fa com si el que sentis jo no tinges valor. tambe un dia quan el vaig intentar deixar em va dir quan vulguis tornar ja mha avisaras. En contas de fer les cosas be i dir-me de tot va i em diu que si vull tornar que l'avisi. Nose que fer amb aquesta relaciò
Laura Centellas

Hola!
Doncs una relació que et fa sentir malament amb el teu propi cos, amb la teva manera de ser, que menysprea els teus sentiments i que no valora la teva opinió... és una mala relació.
Sabem que és difícil, però realment creus que una relació de parella és això?
No, les relacions de parella són espais de benestar, de tranquil·litat i de seguretat. Si constantment la teva parella et critica i t'assenyala aspectes del teu cos o de la teva manera de ser per fer-te sentir inferior, no és una bona parella.
Ens sap greu ser tant directes, però cal que busquis el suport del teu entorn (Familiars i amistats) per poder prendre una decisió que t'ajudi en el teu benestar mental i, sobretot, en la teva autoestima.
Ningú mereix tenir al costat una persona que et fa sentir malament, no creus?
Busca suport i desfes-te d'aquesta relació. Al principi potser et farà mal, però t'estaràs cuidant, protegint i respectant a tu mateixa.
Una abraçada molt forta! Nosaltres seguim aquí!
La Laura Centellas