Em sento rechazada
El noi que m'agrada se'n a burlat de mi i ma rechazat vull demostrarli del que s'h perdut i tenir un glowup tan fisic com mental em pots donar algun concell?
Laura Centellas

Hola!
Doncs l'única manera de tenir un glowup és oblidar-te que li vols demostrar "alguna cosa". Si no li agrades, oblida-te'n. I si ha sigut cruel amb tu, encara més!!! només faltaria!! De fet, no has de demostrar res a ningú.
I pensant-t'ho bé, realment t'agrada una persona que és capaç de tractar als altres com t'ha tractat a tu? Quina informació t'aporta de la seva manera de ser? Creus que és una persona que mereix que n'estiguis tant pendent?
No li donis aquest poder, val? Tu vals per tu mateixa, per qui ets i per com ets!! No deixis que una persona poc empàtica i desagradable et faci sentir menys.
Nosaltres estem aquí!!
La Laura Centellas