buit
Hola, escric això per desafogar-me principalment però si em voleu donar algun consell doncs també.
Estic cansada de tot. L'únic que em distreu es treure bones notes però sento que el batxillerat m'esta deixant sense temps per a fer res. Estic perdent molts amics també, sento que jo estic canviant molt i la gent del meu voltant no canvia, cosa que ho fa tot encara més complicat, es com que no tinc tema de conversa am ningú. Noto que la gent es molt egoista i que tothom pensa exclusivament en ells. Estic com molt cansada i no tinc ni ganes de parlar amb ningu. Només tinc una amiga. Espero i desitjo qu arribi el dia d'anar a la uni i poguer marxar d'aquest entorn que sento que se m'ha fet molt petit.
Laura Centellas

Hola!
La sensació que expliques és més comú del que sembla. Generalment ens criem en un entorn que no hem escollit, anem a l'escola i tenim companys/es amb qui juguem però que tampoc hem escollit. I així durant tota l'escolarització. Això implica que fem amistat amb persones que potser, més endavant, tindran interessos molt diferents a nosaltres, o que els seus valors no aniran en consonància amb els nostres.... i és important saber-ho per poder entendre què ens passa.
Pel que expliques tu estàs vivint aquest moment. Sents que tens poques coses en comú amb persones amb qui havies compartit el teu dia a dia. Et decepcionen, fan coses diferents a com les faries tu.... i això pot portar dificultats en les relacions.
Intenta centrar-te en buscar els punts en comú, no fer-te gaire expectatives sobre aquesta amistat i focalitzar-te en el que et dona plaer i és agradable per tu.
Esperem haver-te ajudat una mica.
Una abraçada!
La Laura Centellas