Infidelitat
He descobert per casualitat converses de whatsapp que la meva parella (de 5 anys de relació i vivint junts) m'ha sigut infidel, varies vegades amb diferentes noies "professionals". No sé com afrontar-ho, ni com dir-li que ho he descobert perquè jo també he fet malament de llegir les seves converses, toti que gràcies això he descobert el que estava fent a les meves esquenes. L'estimo però m'ha trencat el cor, no se com exposar-li el tema, perquè realment jo també he fet malament de mirar les seves xarxes socials, sense buscar-ho (va deixar el WhatsApp obert al ordinador).
No se si em podries donar algun consell de treure-li el tema o dir-li que ho he descobert, vull saber els motius de perquè ha fet i fa això, perquè no ha parlat amb mi si té algun problema o perquè no m'ha deixat abans. Jo no crec que pugui perdonar aquesta situació.
Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola!
Ostres, quina situació més dolorosa. Entenc que ha trencat el pacte que teníeu com a parella de no tenir relacions sexuals amb altres persones. I aquest sentiment de traïció fa molt mal.
Després apareixen pensaments de culpa i de revisió interna sobre els motius o per què no te n'havies adonat.
Sí, efectivament revisar les converses és una acció que trenca la privacitat. Però potser no estan al mateix nivell.
Si necessites, comenta-ho amb gent del teu entorn, per buscar suport i ajuda. Hauràs de decidir si vols fer front a la situació directament o bé prefereixes fer-ho de manera indirecta. Busca la formula que més s'ajusti a la teva manera de ser.
No busquis explicacions. Potser no te les donarà mai o potser les que et donarà no et serviran. Entenem que necessitis aquesta informació, però accepta que potser no la tindràs.
Nosaltres seguim aquí, escriu-nos quan ho necessitis.
Una abraçada!
La Laura Centellas