No sé que fer
Holaa,
Porto parlant amb un noi fa dos mesos i pico i quedem sempre que podem. El problema és que no sé si m'acaba d'agradar sentimentalment i a sobre ell es parla amb altres. Per aquest motiu tinc pensat parlar amb ell sobre el que som però no sé si això farà que es senti pressionat. La meva intenció no és posar-nos etiquetes, simplement saber si el que tenim tindrà un futur o només estem de lio. Quedaré amb ell en un par de setmanes així que tinc temps per pensar-ho bé, però mai acabo decidint què fer. Parlo amb ell sobre el que som o m'espero un temps??
Gràciess.
Laura Centellas

Hola!
A vegades les persones necessitem tenir les coses clares (per això posem etiquetes a les relacions). Potser, en la teva situació, el que pots fer és demanar-li que definiu una mica més la vostra relació. Per exemple poder parlar sobre si voleu exclusivitat, si voleu més formalitat, si voleu quedar amb els amics de l'altra persona....
Primer pensa tu què és el que vols d'aquesta relació i després parla'n amb ell i explica-li. Si cal, deixa-li un temps per tal que ho pugui rumiar i exposar les seves condicions i després en parleu i ho negocieu.
Les relacions són vives i això vol dir que s'han d'anar definint sobre la marxa ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas