Relacionarse
Hola! Es el primer cop que faig una consulta, aixi que espero explicar-me bé :)
Soc maquilladora i estudio en un escola de maquillatge i caracterització professional, totes les meves companyes de classe son noies i no hi ha cap noi…
Les meves amigues fora de l’escola son noies, i bé, sempre he volgut relacionar-me amb persones noves perque soc una persona extrovertida, i he intentat quedar amb nois, pero quan he quedat amb ells al seguent dia ja no em parlen perque o no els hi intereso o perque no els hi agrado directament, que aixó pot passar… pero em dona la sensació que en l’ofici que he escollit i en el que estic treballant i aconseguint objectius molt top, al final, crec que no podré conèixer a cap noi😅.
Ademès d’això, em dona la sensació que sóc una persona que sap el que vol i te les idees clares i vol una relació seria, (i si no, doncs amistat) pero que amb tots els nois que he quedat o bé m’han il·lusionat o no volen res seriós…
Que n’opines? Espero haver-me explica’t
Moltes gràcies🫶🏼
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per escriure'ns al consultori i confiar en aquest servei!
A veure, realment la professió que has escollit hi sol haver més noies que nois, ara bé, també hi ha moltes persones relacionades amb el món de la moda i l'estètica que són nois i que podries conèixer. A més, és important per tu que sigui del teu mateix ram? O pot tenir una professió diferent al teu món?
El més important per conèixer persones és apuntar-te a plans, demanar a gent que et presenti les seves amistats, parlar amb persones amb qui coincideixes en algun lloc... i llavors anar veient si encaixeu, si et fa sentir bé, si t'hi sents còmoda.... Cal tot un procés d'avaluació de si és una relació agradable o no.
I en aquest punt, que tinguis les idees clares sobre el que vols en una relació és un punt a favor! T'ajuda a seleccionar les persones que volen el mateix que tu (encara que a priori sembli més difícil).
O sigui que, aprofita aquest temps que no tens parella per ampliar el teu cercle d'amistats i coneguts i llavors ja aniràs veient ;)
Una abraçada!
La Laura Centellas