No se que fer...
M'he enamorat d'un noi. Ja portem uns messos tontenjant. Ell es el que sempre em ve a buscar, em tira la canya...En una sortida del curs em va convidar a la seva habitació, ens vam fotre ma i al dia següent em va deixar de parlar. A colònies el primer que va fer va ser buscar-me i preguntar-me si l'havia trobat a faltar. Per les nits ens veiem,ens fotiem ma sense que ningú ho sàpigues.El penúltim dia de colònies es va pasar tot el dia dient-me aquesta nit ens veiem. Despres a la festa final es va posar tontejar amb una altre noia, a la nit vaig anar a la seva habitació però no es va despertar. Al dia següent em va ignorar, fins que al autocar em va tornar a parlar. A més em vaig entrar que dies abans de colònies es va liar amb una altre noia.
No se que li pasa però yo estic pilladisisma d'ell.No se si tirar-li la canya o que fer. Perquè després d'aquest estiu ja no podrem quedar més ja que marxo ha estudiar al estranger
Laura Centellas

Hola!
Nosaltres no podem dir-te què has de fer, això ho has de decidir tu. Des d'aquí entenem que el joc és aquest: embolicar-vos en secret i fer veure que no us parleu durant el dia? Ho feu tots dos així o ho ha decidit ell?
El més important en una relació és que es puguin respectar les necessitats de cada persona. Si és així, endavant! Segueix amb el joc! Però si no és així... hauràs de valorar què t'aporta aquesta relació i com et fa sentir...
Parla-ho amb les teves amistats o, si vols, queda-hi un últim cop abans de marxar i així també podràs veure la seva reacció quan us acomiadeu.
Una abraçada!
La Laura Centellas