Decepció de persona
Hola, bona nit.
Disculpeu les hores a les que escric. Segurament estareu de vacances però esperaré a la vostra resposta.
Us explico: tenia una amiga amb molta confiança, i aquesta confiança va acabar en amor. Jo, ben estúpid, em vaig començar a masturbar pensant en ella, i ella no ho sabia. No va ser fins que la nostra relació perillava degut a que ella tenia molts problemes personals que li vaig explicar la veritat. No s'ho va pendre gens bé, no sé si m'odia però en fi. Fa poca cosa d'una setmana vam tornar a parlar però hem quedat com coneguts, i no m'explica res perquè no som amics.
He estat recapacitant durant dos mesos i no hi ha dia en que no hi pensi. A part, hem vaig fent olles de si ho explica als seus pares o si em denúncia o si m'expulsen de l'insti i això m'està ficant dels nervis, m'estic asfixiant en la tumba que jo mateix m'he cavat. Tinc problemes i no sé que fer.
He d'intentar recuperar la nostra amistat? Els hi he d'explicar als meus pares que un pajero li ha destrosat part de la vida a una pobra noia que ja patia i que confiava amb mi? He de fer alguna cosa? O ho he d'intentar ovlidar per sempre i intentar passar pàgina? Si he de passar pàgina, com ho puc fer?
Estic perdut i no sé que fer. No sé que fer perquè m'estic asfixiant.
Ajuda si us plau.
Espero que hagueu tingut bones vacances i moltes gràcies pel vostre temps, encara que una merda com jo ni s'el mereix d'unes bones persones com vosaltres. Ara no borraré la consulta perquè mira, si voleu ja m'ajudareu encara que podeu agafar aquest missatge i tirar-lo a la basura. Em sap greu, molt de greu tot el que vaig fer.
Perdó per enrotllar-me tant.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules, ens animen a seguir amb la nostra feina!
Referent a la teva consulta, hi ha molt patiment i no has fet res malament. Segons el que hem entès ha passat el següent:
- T'has enamorat de la teva amiga
- T'has masturbat pensant en ella (entenem que en la intimitat) i sense traspassar cap línia.
- Has confessat el teu amor i ella no ha correspost amb els mateixos sentiments.
- Heu quedat com a coneguts.
La línia de l'amistat i l'amor pot ser molt fina i és possible que una de les dues persones l'acabi traspassant. T'ha passat a tu i n'estàs patint les conseqüències, però no hi ha cap mena de delicte ni res per avergonyir-te. Quan sentim atracció per algú és natural que tinguem fantasies eròtiques amb aquella persona i no és res dolent, al contrari!
Així que calma, deixa que passi el temps, pren una mica de distància i, si tu vols, deixa-li clar que t'agradaria recuperar l'amistat perquè creus que està patint. I fins aquí. No pots fer res més. És suficient i està bé.
Una abraçada ben forta!
Per cert, si hi ha alguna cosa que no hem entès, torna'ns a escriure la consulta.
La Laura Centellas