Tinc parella i m'agrada una altra persona
Hola! Soc una noia de 21 anys i fa 2 anys que estic amb la meva parella.
L'estiu abans de començar la relació vaig tenir un rotllo amb un noi del meu cau del qual em vaig pillar moltissim, però la cosa no va funcionar perquè ell no volia cap relació formal i anàvem a estudiar a ciutats diferents. Vam estar gairebé dos anys sense veure'ns i els dos vam conèixer a la nostra respectiva parella actual.
Estic molt a gust amb la meva parella i considero que és la millor persona del món i que ningú m'ha cuidat ni em cuidarà tan bé com ho fa ell. Sento que ell està molt enamorat de mi però aquest estiu he notat que per part meva la flama que hi havia al principi de la relació s'ha anat apagant: m'engoixia quedar tan sovint amb ell, no tinc el mateix desig sexual i crec que encara no m'he tret del cap l'altra persona.
Després de dos anys, vam tornar a coincidir al cau amb el noi que m'havia pillat abans i hi havia molt de carinyo entre els dos. No ens veiem gaire però les vegades que el vec no puc evitar les pessigolles a la panxa i no me'l puc treure del cap durant la setmanes següents d'haver-lo vist. Ell té novia i tenen una relació molt maca. Tot i així, sento que no només soc jo que tinc aquests sentiments però no n'estic segura i sóc totalment incapaç de parlar amb ell sobre aquest tema perquè la resposta és evident, no voldria deixar la seva parella i he de seguir veient-lo sovint al cau i aquesta conversa només provocaria que tensions.
No sé que fer. Sento que cometria un error molt gran si deixo a la meva parella, l'estimo i sé que el destrossaria. A més, tampoc serviria de res perquè ell no deixaria la seva novia. A la vegada, però, sento que estic enganyant a la meva parella tenint aquests sentiments cap a una altra persona.
Laura Centellas

Hola!
Els sentiments poden arribar a ser molt confusos!
Aquí tu has de prendre't el temps necessari per poder aclarir què estàs sentint. És possible que amb la teva parella ja no sentis la passió inicial, cal valorar si és una evolució de l'amor o bé el final de l'amor. La intensitat de la passió es redueix, però queda la il·lusió pels projectes en comú. Et fa il·lusió pensar en el futur amb ell?
Pel que fa a la relació amb el noi del cau, també has de marcar quin tipus de relació vols amb ell. Si ell no tingués parella, tu prendries alguna altra decisió diferent?
Segurament aquí has de valorar si estàs prenent les decisions per tu mateixa o bé pensant en els altres...
No és fàcil, pren-te un temps, reflexiona i demana espai a la teva parella si ho necessites.
Una abraçada!
La Laura Centellas