Amor platònic
bones,
primer de tot gràcies per la feina que feu.
Fa uns mesos vaig conèixer una persona increïble, que vam connectar ràpidament. L'inconvenient és que hi ha molta diferència d'edat i crec que s'ha tornat amb el meu amor platònic , ja que sé que entre nosaltres no hi haurà res més que un feeling. La meva pregunta és: Ara mateix no tinc contacte amb aquesta persona però no paro de pensar-hi... és normal tenir fantasies amb qui consideres el teu amor platònic? Quan dura tenir un amor platònic? És possible tenir alguna cosa més si és recíproc?
gràcies pels consells.
Laura Centellas

Hola!
Gràcies per les teves paraules!
Un amor platònic és un amor que, tot i que els sentiments són reals, saps que no serà correspost o no anirà més enllà d'una sensació de feeling (com molt bé descrius).
És natural que tinguis pensaments i somnis amb aquesta persona i és natural que en algun moment t'imaginis tenint-hi una relació. Accepta aquests sentiments. Veuràs que amb el temps (no podem dir-te quant duraran) anirà baixant la intensitat.
Pel que fa a la possibilitat que sigui recíproc... és complicat. La diferència d'edat és important pel que expliques i segurament esteu vivint moments vitals molt diferents. Així que potser més endavant, quan tu estiguis en un altre moment vital, us podeu tornar a creuar i veure què sorgeix. Però de moment, no és recomanable (i segons la teva edat pot ser que sigui il·legal).
Una abraçada!
La Laura Centellas