​T’agradaria formar part d’una producció de TV3? Apunta’t al càsting

per Redacció , 22 de febrer de 2017 a les 15:00 |
La productora Setmàgic Audiovisual en coproducció amb Televisió de Catalunya i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona estan treballant en el projecte “SEXIS”.

SEXIS és un webdoc, és a dir, una web amb contingut de vídeo interactiu tipus documental  sobre la sexualitat en adolescents. Aquest webdoc es podrà veure a través de la pàgina web de Televisió de Catalunya i pretén ser una eina d’informació i consulta pels joves, feta pels propis joves. Ha de ser un recurs amè, senzill i didàctic que permeti informar-se i aprendre sobre la sexualitat, així com trencar tabús i estereotips i que en definitiva ajudi a tots els joves. 


Què busquen?

Joves entre 15 i 17 anys, de qualsevol població, de qualsevol origen, religió, classe social, o condició física, que vulguin parlar de sexualitat de forma natural, sense complexes i que vulguin ajudar a altres joves a través de les seves opinions i reflexions.  


És igual si has tingut alguna experiència sexual o no, l'important és que vulguis participar en un projecte educatiu i transformador. 

T’agradaria apuntar-te al càsting i rebre més informació? Omple aquest formulari 

Arxivat a:
ACTUALITAT, càsting, tv3
Participació
Pregunta
Per Anònima el 22 de febrer de 2017 a les 19:51
4   4
Hola adolescents.cat, s'ha de pagar??, esque hi ha un lloc on diu que el cost de l'enviament és de 2,45€ i amb IVA, que vol dir??

Em sembla bé, però..
Per Anònim el 22 de febrer de 2017 a les 19:11
11   12
Em sembla bé la idea però penso que és una edat massa jove per parlar d'aquests temes ja que, segons la meva opinió, amb 15 anys ets una nena. No tinc res en contra de les adolescents que ja hagin tingut relacions sexuals, però penso que no son les adecuades per explicar les seves experiències i donar consells, la majoria. Un petó!

......
Per Anònim el 22 de febrer de 2017 a les 20:15
1   2
No estic d'acord amb tu, soc una adolescent de 15 i puc ben dir-te que estem perfectament a una edat adequada per parlar d'aquests temes ja que, com tu dius, molts han practicat relacioms sexuals i volem informar-los/donar consells
Problema
Per Anònim el 22 de febrer de 2017 a les 18:37
12   4
M'encantaria participar pero a la meva familia la sexualitat es molt tabú.... :'(

molaa
Per Anònim el 22 de febrer de 2017 a les 17:27
6   11
Dit amunt si us heu apuntat

molaa
Per Anònim el 22 de febrer de 2017 a les 17:26
21   12
Dit amunt si us heu apuntat

SIUSPLAUUU!!!!!!!
Per Anònim el 22 de febrer de 2017 a les 17:20
49   4
HO DIC DES DE TOT EL RESPECTE DEL MÓN I DE FORMA CONSTRUCTIVA, VIGILEU LES FALTES!!! NO POT SER QUE EN UNA WEB DIRIGIDA AL JOVEN HI HAGI TANTES FALTES!!! A LA FRASE "LO IMPORTANT ES QUE VULGUIS PARTICIPAR EN UN PROJECTE......" EL "LO" NO ESTÀ PERMÈS EN CATALÀ I A L' "ES" LI FALTA L'ACCENT!!!!!

Per el listillo aquest
Per Anònim el 23 de febrer de 2017 a les 22:24
0   2
El "lo" si que esta permes al catala. Sobretot a ponent
jajja