INTERNET

'Urban Bush Babes' són les bessones que triomfen a Instagram!

per Redacció , 18 de març de 2017 a les 13:00 |


Les bessones 'Urban Bush Babes' són Cipriana Quann i TK Wonder, dues noies que de petites van haver de lluitar molt de temps per estimar-se tal com eren, ja que els seus pares criticaven el seu cabell i això va afectar la seva autoestima.


Ara que ja són més grans, han decidit crear un compte d'Instagram per fer arribar a la gent un missatge molt positiu: us heu d'acceptar tal com sou i estimar la vostra naturalitat.



No volen de cap manera amagar les seves arrels afroamericanes, i sobretot ho reivindiquen amb el seu cabell. De fet, conviden a totes les dones del món a estimar-se tal com són, a ser naturals i a confiar en elles mateixes.

El seu Instagram ja té més de 100.000 seguidors i cada vegada aconsegueixen que més gent s'enamori d'elles. Totes les seves publicacions són d'allò més natural i ens encanten!

 Aquestes són algunes de les fotos del seu Instagram:

 

 

 
Participació
q maques q son
Per Anònim el 18 de març de 2017 a les 15:43
5   0
jo tinc un cabell semblant. No tan voluminós, pero mooolt molt rebel, i encrespat. M'agradaria fer-me trenes o algo aixi com lo que porten elles. Si q es veritat q la gent ho ccritica molt, pero queda tan natural.. a mi m'encanta i aqestes noies tambee!

Fotos naturals?
Per Anònim el 18 de març de 2017 a les 14:50
9   2
Ital k son naturals, tenen mes postuu

Heidoejbsuejd
Per Anònima el 18 de març de 2017 a les 14:38
25   1
Uaaa i no es moren de calor a l'estiu amb aquest cabell?

JAJAJAJA
Per AnònimaPTAAMA el 18 de març de 2017 a les 13:55
21   3
DIOOOS COM MOLA EL CABELL

wtf
Per hey el 18 de març de 2017 a les 13:51
9   29
Que foten en tant de pél? *Les vostres crítiques mes les poso per allí* Bon cap de setmana.

T'estás equivocant wapi
Per Anònim el 18 de març de 2017 a les 19:01
3   4
Aqui la persona q molesta no soc jo... Ets lliure de dir el q vulguis però per dir tonteries millor que no diguis res. Nose q guanyes dient aixo Un petooooooooo
pel pesat
Per Anònim el 18 de març de 2017 a les 18:51
7   0
tens dret a dir el que vols pero sense faltar al respecte. I el teu comentari era mooolt despectiu :)
tira
Per Anònim el 18 de març de 2017 a les 18:38
2   11
Tinc dret a dir el que penso tal i com ho dieu tots, osea que no et fiquis amb mi i ves a tocar collons a un altre lloc,va tira.
Estalviat el comentari
Per Anònim el 18 de març de 2017 a les 17:37
10   0
Si no t'agrada no miris tio, m'agadaria saber com es el teu cabell. A més dius que on foten amb aquests cabells y son models... No dic res pero les teves crítiques si que se les pasen elles per allà😂😂😂 Veste'n a molestar a un altre lloc vingueeeeee
ua
Per Anònimaaa el 18 de març de 2017 a les 13:49
26   2
Doncs a mi m'encanten els seus cabells! Són molt originals!